Generalforsamling 7. maj 2026

Vi havde en rigtig god generalforsamling, fik et nyt medlem til bestyrelsen, en lille kontingentforhøjelse til par og et sobert og fornemt indlæg af Mathias, der er musikterapeut på Hospice Søholm.

Du kan læse det hele i nedenstående referat med beretning.

Tak til alle jer, der kom – en tak til bestyrelsen for deres arbejde – en tak til alle jer, der støtter op om os.

 

Referat fra generalforsamlingen afholdt i 2026

Beretning 2026

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *