Vi havde en rigtig god generalforsamling, fik et nyt medlem til bestyrelsen, en lille kontingentforhøjelse til par og et sobert og fornemt indlæg af Mathias, der er musikterapeut på Hospice Søholm.
Du kan læse det hele i nedenstående referat med beretning.
Tak til alle jer, der kom – en tak til bestyrelsen for deres arbejde – en tak til alle jer, der støtter op om os.

