Vi vil også gerne have hjælp i vores lille bestyrelse.
Vi er 6 personer i bestyrelsen, der aktivt arbejder med loppemarkeder, donationsansøgninger, strikning. blomster til patientstuerne og ophængning af kunst på Hospice Søholm.
Gennem vores arbejde får vi hvert år indsamlet betydelige beløb, som vi bruger til at atøtte, hvad hospice har brug for i huset, på patientstuerne, i haven og det øvrige frivillige arbejde på Hospice Søholm.
Vi har et supergodt samarbejde med alle – både de frivillige og de ansatte på Hospice Søholm.
Og vi har det godt med hinanden i bestyrelsen, men kunne godt bruge et ekstra medlem.
Ring til mig, hvis du vil høre mere. Mobil 21256675

