Generalforsamling 2024

Vi afholdt en rigtig fin generalforsamling den 15. maj med et godt fremmøde.

Aksel Wehner styrede os kyndigt igennem generalforsamlingen. Hannah Breinholt og Karen Margrethe Sørensen havde sørget for fortæring inden arrangementet med Lil Olesen, der fortalte om Kræftrådgivningen.

Efter generalforsamlingen holdt vi et konstituerende bestyrelsesmøde og vi fortsætter alle på vores poster.

Formand Krista Franck, næstformand Elisabeth Buhrkal, kasserer Karen Margrethe G. Sørensen, Birthe Rask

Emmy Haahr Jensen, suppleant Elsebeth Norlen og Hannah Breinholt

Beretning og regnskab er på vores hjemmeside www.hospice-aarhus.dk. Der er en fin balance i regnskabet

Referat fra generalforsamlingen afholdt i 2024