loppemarked

Elisabeth og Krista havde en rigtig god ”Loppe-dag” i Botanisk Have lørdag den 18. juni i år. Udover at sælge lopper til fordel for Hospice Søholm, får vi også fortalt om hospice, hvor det ligger og lidt om, hvad et hospice er.

Vores næste loppemarkeder er på

    • 30 oktober 10 – 16.00 på godsbanen  i Aarhus
    • 12. november Vejlby Risskov Hallen.

 

.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *