Elisabeth og Krista havde en rigtig god ”Loppe-dag” i Botanisk Have lørdag den 18. juni i år. Udover at sælge lopper til fordel for Hospice Søholm, får vi også fortalt om hospice, hvor det ligger og lidt om, hvad et hospice er.
Vores næste loppemarkeder er på
-
- 30 oktober 10 – 16.00 på godsbanen i Aarhus
- 12. november Vejlby Risskov Hallen.
.

