Nyhedsbrev Oktober 2020

Nyhedsbrev april 2020

Tilbage i april fik I en nyhedsmail, hvori vi aflyste alle arrangementer på Hospice Søholm, Aarhus. Vi havde selvfølgelig håbet, at vi kunne starte op igen her til efteråret, men desværre er der stadig en del restriktioner for hvor mange mennesker, der må samles på Hospice.

At I ikke er blevet inviteret til noget, betyder dog ikke, at der ikke er sket noget.

I dette Nyhedsbrev fortæller Elsebeth Norlèn fra bestyrelsen om overvejelser ved blomsterarrangementerne på Hospice Søholm, Aarhus.

Hannah Breinholt fortæller om sine erfaringer med at skabe opmærksomhed om Hospice Søholm, Aarhus og Støtteforeningen.

På vores facebookside og hjemmeside kan I også følge med i vores aktiviteter på Hospice Søholm, Aarhus.

Fra loppemarkeder, hvor vi snakker med folk, har vi erfaret, at de mangler viden om hospice og at Hospice Søholm hører til Aarhus.

Det er derfor aftalt med Hospice Søholm at nedsætte en PR-arbejdsgruppe med repræsentanter  for Hospice Søholm og frivillige fra hospice og fra Støtteforeningen.