Nyhedsbrev december 2021

Året 2021 lærte os at håndtere forandringer og værdsætte hver en travl hverdag, hvor vi som forening stadig kunne leve op til vores formål.

At fortælle om Hospice Søholm Aarhus og om hospice generelt. Det gør vi, når vi er afsted på loppemarkeder eller ude for at modtage donationer. Vi kommer også gerne, når vi bliver inviteret til at fortælle.

Emmy Haahr Jensen, der som medlem af bestyrelsen har opgaven med at søge om donationer, sender årets julehilsen med en lille beskrivelse af vores opgave med donationer.

Mattias, der er musikterapeut, har tidligere modtaget støtte fra os til et projekt om musikkens betydning på Hospice. Han fortæller her om projektets resultater. Guitaren, han sidder med, er også en donation fra os.

En lille praktisk ting, vi bruger mange penge på porto; penge, vi hellere vil bruge på blomster til patientstuerne, så send os venligst din mailadresse og du vil modtage nyhedsbrevet fremover på mail.

kontakt@hospice-aarhus.dk